2018-03-01
Siekiant įvertinti klientų pasitenkinimą Viešųjų investicijų plėtros agentūros (toliau – VIPA) teikiamų paslaugų kokybe, vykdome nuolatinę klientų apklausą. Šia apklausa siekiama išsiaiškinti situaciją apie VIPA teikiamų paslaugų veiksmingumą, ištirti ar tinkamai reaguojame į Jūsų iškeltus klausimus, įvertinti egzistuojančias problemas ir remiantis Jūsų nuomone bei patirtimi, parengti rekomendacijas, padėsiančias gerinti mūsų darbą.
Prašome Jūsų skirti 2 minutes ir atsakyti į 8 anoniminės anketos klausimus. Jūsų atsakymai bus pateikiami tik apibendrinti.
Anketą rasite čia.
Kaip pildyti anketą?
Anketą sudaro 8 klausimai. Atidžiai perskaitykite klausimus ir po jais pateiktus teiginius. Prie kiekvieno teiginio pažymėkite langelį / langelius, kurie tiksliausiai atspindi Jūsų nuomonę ir pasirinkimą, Kai kuriuose klausimuose skirkite įvertinimo balą. Pageidautina, kad laukelyje „Kita (įrašykite)...“ išsakytumėte savo nuomonę į pateiktą klausimą plačiau, neapsiribodami pateikiamais teiginiais.
Iš anksto dėkojame už Jūsų laiką ir pagalbą!
Tel. pasiteiravimui: (8 5) 203 4 661